Menu
Producenci
Produkt dnia
Wibrator Lelo Inez Gold - Klasa sama w sobie!
Wibrator Lelo Inez Gold - Klasa sama w sobie!
52 669,00 zł 49 969,16 zł
szt.
Miłosna drewniana kostka z pozycjami Kamasutra
Miłosna drewniana kostka z pozycjami Kamasutra
19,90 zł 15,90 zł
szt.
Dildo LELO - Ella
Dildo LELO - Ella
289,69 zł
Feromony dla Kobiet Love&Desire 15 ml
Feromony dla Kobiet Love&Desire 15 ml
100,00 zł 58,16 zł
szt.
Szpicruta i piórka - łaskotki i kara
Szpicruta i piórka - łaskotki i kara
58,00 zł
szt.
Feromony Męskie Love&Desire 100ml
Feromony Męskie Love&Desire 100ml
159,16 zł 118,19 zł
szt.
Feromony dla mężczyzny Love&Desire Gold Homme 100ml
Feromony dla mężczyzny Love&Desire Gold Homme 100ml
199,16 zł 159,16 zł
szt.
Feromony dla Kobiet Love&Desire 100ml
Feromony dla Kobiet Love&Desire 100ml
160,00 zł 118,19 zł
szt.
Czerwone Pluszowe Kajdanki najlepszy prezent miłosny
Czerwone Pluszowe Kajdanki najlepszy prezent miłosny
49,99 zł 39,00 zł
szt.
Dyskretny i elegancki Bullet OVO W2
Dyskretny i elegancki Bullet OVO W2
119,19 zł
szt.
Żel powiększający penisa 150ml
Żel powiększający penisa 150ml
69,00 zł 65,16 zł
szt.
Masażer prostaty - korek analny
Masażer prostaty - korek analny
99,16 zł 69,16 zł
szt.
Prezerwatywy Durex Real Feel 10szt.
Prezerwatywy Durex Real Feel 10szt.
49,99 zł 43,19 zł
szt.
Dildo ze złota LELO Olga
Dildo ze złota LELO Olga
11 699,16 zł 10 999,16 zł
szt.
Pupka masturbator Brent Everett Ecstasy
Pupka masturbator Brent Everett Ecstasy
299,16 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktura pro forma lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami na mail: biuro@sexgadzet.pl

Po opłaceniu kwoty i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny i numer aktualny telefonu oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji w sprawie zgłoszonej reklamacji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@sexgadzet.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Formularz zwrotu produktów dostępny jest tutaj. (kliknij link)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 Po przyjęciu zwrotu towaru i jego akceptacji zostanie do Państwa wysłana faktura korygująca w formie elektronicznej oraz papierowej listem poleconym na adres podany w zamówieniu. Prosimy o podpisanie korekty i odesłanie jej na adres siedziby firmy.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl